piątek, 14 października 2011

The thin line between grays and boring days







on phots up Katerina





dress - Indian store
scarf - INVUU LONDON
leggings - Atmosphere
shoes - Veneti
necklace - fashion jewelry by Gliter
rings - flea market









on photos up Mags


skirt - Zara
jacket - she's cool
heels - shoe box
earrings - H&M
bracelets - Indian store
scarf - INVUU LONDON



Czasem bywa tak, że chcemy odpocząć od mocnych nasyconych barw i wolimy ubrać coś w bardziej stonowanych kolorach jak na przykład szarość lub czerń. Wtedy jedynie zabawiamy się w grę kontrastów. Cały strój jest lekki, jednobarwny a dodatkami takimi jak obuwie lub inne akcesoria nadajemy naszemu ubiorowi charakteru.

Magda ma na sobie klasyczną spódnicę z Zary w kolorze khaki i dopasowaną w talii kurtkę w podobnym odcieniu. Całość rozjaśniła barwnym szalem londynskiej marki INVUU LONDON i bordowymi szpilkami.  Akcesoria o kolorze starego złota nadały orientalnego wyglądu.

Ja natomiast mam na sobie rozszerzaną ku dołowi szarą sukienkę oraz mięsisty srebrno-szary szal. Sukienkę zestawiłam dla kontrastu z  leginsami wygladającymi jak obcisłe jeansy. Do kompletu dodałam moją srebrno-czarną biżuterię.



              ****    ****    ****    ****


Sometimes it happens that we want to take a break from strong saturated colors and we prefer to wear something more subdued colors such as gray or black. 
In Those days we like to wear only contrast colors. Like for example our outfits today. Combinations like grey with electric navy color or khaki with bordo.


The whole outfits are monochrome and accessories such as shoes or scarfs  can give to them character.


6 komentarzy:

  1. pierwszy zestaw podoba mi się - lubię luźne tuniki, lubię kominy - podoba mi się jego zastosowanie jako ozdoby :)
    Drugi natomiast w 100% do mnie przemawia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne dwa rewelacyjne zestawy!:)Dziewczyny tworzycie cudowny kontrast!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwa zestawy piękne :)

    zapraszam do mnie - konkurs z clubcouture :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie piwerszy zestaw lepszy

    zapraszam do mnie

    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags