poniedziałek, 12 sierpnia 2013

light as a butterfly

Od dłuższego czasu szukałam idealnej zwiewnej letniej sukienki, takiej w której mogłabym chodzić na co dzień w upalne dni. Wkońcu żar lejący się z nieba towarzyszy mi tu na Cyprze codziennie. Chciałam by była lekka, przewiewna i ładnie podkreślająca opaleniznę. Taką właśnie idealną sukienkę znalazłam na stronie sheinside. Myślę, że jeszcze nie raz się w niej Wam pokażę.

Miłego tygodnia !



For a long time I was looking for the perfect airy summer dresses. I was searching for dresses which I could wear  in the heat of the day. I wanted to find something light, airy and nicely emphasizes the tan. Such a  precisely the perfect dress I found on the website sheinside. I think I'll show You this dress more than once .


Have a happy week !


Follow this blog with Bloglovin

on photos up Katerina

dress - Sheinside
shoes - Corso Italia
belt - Tally Weijl
necklace - Invuu London
sunglasses - Reserved
watch - Ice-Watch

i na koniec krótka przypominajka wciąż trwa rozdanie, gdzie do wygrania są zupełnie darmowe ciuchy ! szczegóły tutaj

and at the end reminder, You can still join our giveaway where You can  win a completely free clothes!



light as a butterfly

16 komentarzy:

  1. WoW...jaka ta sukienka jest genialna...ogólnie bardzo podoba mi się delikatność całości!

    https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka Kochana, wyglądasz bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna piękna sukienka :) i opalenizna i okulary i Twoja uroda świetnie do niej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę Twoją sukienkę, jest obłędna!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny wybór :) ja jak szukam czegoś niespotykanego to niestety najczęściej znajduję na koniec sezonu :P
    zapraszam do siebie bo skoro taki wakacyjny temat to może masz ochotę obejrzeć moją foto relację z Brazylii :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne chetnie wpadne, Brazylia powiadasz hmmm moje marzenie !

      Usuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags