wtorek, 25 lutego 2014

black & gold

Niedawno wróciłam z mojego urlopu, który spędziłam w Polsce w domu rodzinnym. Bardzo cieszyłam się na ten wyjazd bo wkońcu tyle na niego czekałam. Mniej cieszył mnie fakt, że po raz kolejny wybrałam się tam zimą. Już prawie zapomniałam jak wygląda Polska wiosną lub latem...ahh. Cóż może kiedyś to nadrobię.
Ten wyjazd był mi bardzo potrzebny, musiałam wkońcu naładować swoje baterie. Byłam niesamowicie zmęczona po kilkunastu miesiącach pracy non stop. Przed wyjazdem już bywały takie momenty, że wszystkiego mi się odechciewało. Nie miałam siły nawet wyjść na spacer...przykre ale prawdziwe. Jednak czasem warto jest porobić nic. Choć ja nie należę do osób zbyt leniwych i z reguły wolę gdy więcej się dzieje niż gdy nie mam co robić, to szczerze Wam się przyznam, że takie kontrolowane lenistwo się opłaciło.

Plany na najbliższe miesiące mam ambitne tylko nie wiem co z nich wyjdzie. Postanowiłam, że będę się zdrowiej odżywiać, więcej czasu poświęce na czytanie książek ( kilka przywiozłam ze sobą ...). Mam zamiar zacząć ćwiczyć i mniej się stresować rzeczami, które nie są warte nawet mojej uwagi ... jak wyjdzie to się oczywiście okaże. Trzymajcie kciuki !


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 


Czerń ze złotem od zawsze modne zestawienie i bardzo kobiece. Lubię takie połączenia. Tym razem do tego przepychu reszta była bardzo skromna, włosy uczesane na gładko  i tzw. make-up no make-up. 



Black with gold always fashionable and very feminine. I like this connection. This time to the splendor the rest was very modest, smoothly combed hair  and  make-up " no make-up ".














on photos up Katerina
__________________________________________________

OUTFIT

kurtka / jacket - Mango
leginsy / leggings - Tally Weijl
sukienka / dress - Oasap here
botki / boots - Stradivarius
okulary / sunglasses - Firmoo.com
naszyjnik / necklace - Ebay

____________________________________________________

HAIR STYLE - AnetaDAdufeHairStylist







9 komentarzy:

  1. Pięknie !!!!:)))
    Wyglądasz achhh wow!!!:)
    Trzymam kciuki :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka i żakiet - super, co do leginsów mam mieszane uczucia ;) chyba przeszkadza mi to, że sie tak marszczą. Pozdrawiam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/2014/02/swetry-w-pracy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the chunky necklace!
    xx, Michelle
    http://michelleolthuis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hohoho, nie poznaję koleżanki ;))) co za sexi kociak na zdjęciach ;)) wyglądasz niesamowicie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha czasem i ja się odstawię jak żaba na święto lasu ;)

      :D

      Usuń
  5. stylizacja pokazała wszystkie twojej atuty kochana- super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwiczenia polecam - niesamowicie podnoszą poziom endorfin :)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags