sobota, 7 czerwca 2014

that simple...







on photos Katerina

______________________________
OUTFIT 

bluzka / top - Primark
dżinsy / jeans - Tally Weijl
sandały / sandals - local store
bransoletki / bracelets - DIY
zegarek / watch - Ice-Watch
okulary / sunglasses - no name
naszyjnik / necklace - Needmorestyle.com

_______________________________

Od kiedy przybyło mi kilka kilogramów ( nad czym oczywiście ubolewam  ) polubiłam luźniejsze ubrania a szczególnie bluzki. Mimo wszystko wolę więcej ukryć niż pokazać  w związku z tym moja szafa ostatnio została wzbogacona o kilka takich rzeczy.

Ja osobiście lubię zestawić oversizową górę z prostym dołem by nie zakłócać całości. Tym razem postawiłam na wzorzystą bluzkę z modnym motywem kwiatowym.



Since I have put on weight a few extra kilograms (over which, of course, I regret) I like to wear oversized clothes and especially the blouse. Still, I prefer more to hide than to show, therefore, my wardrobe has recently been enriched with several of these pieces.

Personally, I like to combine oversized tops with a simple bottom. This time I opted for a patterned shirt with a trendy floral motif.



11 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz! tak radośnie, promiennie :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. such beautiful look,i love your pretty so much
    summer needs some flower,chic style
    have a nice day,keep in touch

    Your lovely Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Luźne bluzki są super, ta Twoja ma piękny wzór! <3
    A o kilogramy się nie martw, zawsze można je zgubić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mi się wydawało, że wypatrzyłam na zdjęciach Ice Watcha :D Fajne są. Mają różne kolory co mnie zachęca do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzeczka, ten naszyjnik - cudeńka Kochana!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. http://jewelry.yournextshoes.com/2014/06/top-10-jewelry-bloggers-may-2014/

    found you here, hehe I'm the second one - great look :)

    I'm also new follower!

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags